Ideas are the new coal, of toch niet

Mark Renne ASP

IMG_0489.JPG

Het was een hoopvolle en verwarrende week. Zeker voor een promotor en ideeënontwikkelaar als ik. Ik wil jullie meenemen in mijn gedachten. Lees het als een column. Zo mag iedereen er wat van vinden en ik ook.

De week begon met het Heerlen katern in Nieuw Amsterdam. Een lang artikel met talloze voorbeelden van het nieuwe elan in Heerlen. Zelf breid ik dat natuurlijk graag uit naar Parkstad. Daar is ook een nieuw elan aan het ontstaan, al of niet in combinatie met Heerlense initiatieven. In het artikel werd de bestaande slogan “Ideas are the new coal” als titel gebruikt. Enkele jaren geleden bedacht door ideeënmakers. Destijds raakte deze slogan mij. Zo’n mooie en passende verbinding tussen het verleden en nu. En kansrijke ideeën zijn er in deze regio inderdaad veel. Inmiddels zijn er ook veel omgezet in uitvoering, projecten en nieuwe bedrijven. Door hardwerkende nieuwe “mijnwerkers.” Sommige van…

View original post 443 woorden meer

Geef een reactie

